TQ follow saya =)

Thursday, September 22, 2011

First time naik ETS. huhu...

Hye everyone... =) Salam.
Last entry aku cerita tentang ke-excitedan aku nak naik ETS kan?
Hihihi...
Ok. Aku dah pun naik ETS. dari batu gajah ke KL sentral. Aku g dgn Mak aku. Tiket kami jam 5.39pg. wah..awal gile aku bgn pg tu. rasa mcm nak bersahur.. Disebabkan aku nak sampai KL awal untuk urusan dgn pihak MARA. Station KTMB ni cantek =) dah tak mcm dulu2.. selesa la.. cuma takda kdai makan..kalo station dulu2 bnyk gerai2 makanan..huhuhu...

Pagi tu kami dpt announcement yang keretapi lewat 4minit.. huhu..aku ingat lewat sgt la..4 minit pun dorg bgtau =) ..Cuma tak bestnya, bila kami terpaksa berenti di rawang. Kerana di sungai Buloh ada keretapi tergelincir. So, pihak ETS sediakan bas dari rawang ke KL Sentral. Huh.. jadi kami lewat sejam dr masa yang sepatutnya kami berada disana. Bila dah sampai KL Sentral kami pun naik LRT ke Masjid Jamek dan tukar train naik lak ke bandaraya station. Dpn sogo..Then jalan kaki sikit sampai lah ke Pjbt MARA Jalan Raja Laut. =) Bwh ni gambar2 aku kat station n mse lam ETS.


Ni station KTM Batu Gajah

Ni time nak balik..dah penat berjalan...huh..

Smile =)

Aik. camne lak gamba ni ke bawah.. ni sblm berlepas ke KL. 5.40 pagi..huhu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...