TQ follow saya =)

Wednesday, November 24, 2010

Her story



Hye sume...
perkenalkan...this sweet family is my sister, her husband (abg ar), and her son (raja imran darwisy)
tah nape...untuk mulekan cerita mengenai org2 yang aku rase nak cerita pasal dorg ni aku pilih kakak aku yang ni...huhuhu....( kalo die tgk die kembang lg la jwbnye...)
hahhahahha

ok..
nama Nurul Huda binti Ahmad Faizul...
kalo kat fb korg leh add die gune name nurulhuda ahmad faizul..
die ni bnyk ckp...penin kadang2 aku dgr...
kalo die dpt je point utk bckp...
dah macam ahli politik...hahhah
die mmg ske bedebat dgn org...
umi suke ckp.."nyoh kamu ni dah telebih bijak"
huhuhu...

(nyoh tu name panggilan die kat umah sbb die anak no 2)
mmg la telebih bijak n degil no 1...
nyoh mmg buat family kami slalu ceria...
even though kadang2 umi penin dgn prangai die yg mcm2...huhhuhu
skang die dah kawin..n ade sorg anak yang sangat comel!!! imran...
rindu lame tak jupe imran,..budak bijak. same cam mak nye..
ade je akal die..hahha
imran cucu sulung umi n buya... n jugak anak saudara sulung aku..

kakak aku ni mcm2 keje die pnah keje..n die sgt bercita2 tinggi...
=) tp skang die dah dpt keje tetap..n aku harap sgt die akan bahagia, sehat, hidup senang dan murah rezki...
die sgt pemurah..huhuhu
bes jd adek die..sbb... die ske bg macam2...hahhah
dlu mse die mule2 keje...die belikan adek2 die mcm2...aku sampai skang pkai lg pencil box die bg =)...hihhi... dah lme dah die bg... seingat aku mse aku form 1 or 2 cam tu..

tp yang buat aku n family aku risau die ni degil dlm jage kesihatan die..
cube le bwk2 buang degil tu nyoh...huhuhu...

skang..lepas die dpt keje bru ritu..die da duk umah bru..
=)..
aku g umah die raye ritu... cantek...tp aku malas nak puji beria...
hahhaha
tp mmg cantek...
pandai die pilih cat...walopun umi bsing sbb mahal...huhuhu
tau la nurul huda...tu la prangai die...
kalo die nak sesuatu tu...
pasti die akan dptkan...

dah la tu cite nye..kalo cite pasal die ni mmg tak bis2...
kalo korg nak tau lagi pasal die...tnye je aku k?
hihihi...

p/s: raye haji bru ni...bnyk lembu kne korban.... kpd kwn2 bu...jgn bsedih..huhu


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...