TQ follow saya =)

Thursday, May 3, 2012

Kehilangan...

Assalamualaikum,
Kehilangan insan tersayang dalam hidup kita sgt2 berat dugaannya, kesedihannya.
Hari Rabu lalu, 25 April 2012, abah dia dah kembali kerahmatullah lepas Maghrib, luluh hati aku dapat berita tu. Pikirkan bagaimana dia, mak and adik2 dia hadapi semua ni...aku tak dapat bayang kan.
Aku tak dapat buat apa. yang mampu hanyalah berdoa utk arwah dan dia sekeluarga. 7 Hari aku tak skype dgn si dia sbb dia banyak urusan nak diuruskan. Bila dia balik Shah Alam barulah aku dapat skype and bersembang dengan dia.
=( Dari keadaan dia tu aku tau sakit yang dia rasa dalam hati dia. Apa yang mampu aku tolong. Aku jauh. Aku hanya dapat beri kata2 semangat n teman dia utk tenang dan mungkin sikit redakan kesedihan dia.
Sayangnya dia kat abah.. and malam td waktu malaysia tgh malam and aku petang, dia mengigau pagil 'abah'..
Aku betul2 tak dapat tahan air mata. Dia tunjuk yang dia kuat, dia sedaya upaya cuba sorok perasaan dia sbb nak redakan mak and adik2 dia. Tp dalam hati siapa yang tahu. Ya Allah, kau berilah kekuatan pada dia untuk hadapi semua ni.. tanggungjawab dia besar. kalau boleh aku nak jugak bantu dia. aku taknak dia rasa susah sorang. Minta siapa yang membaca entry ni tolong sedekahkan AL FATIHAH untuk abah imal, Arwah En. Kamarudin. -al fatihah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...