TQ follow saya =)

Thursday, July 5, 2012

Dah balik Malaysia Sebulan =)

Kuala Lumpur International Airport

Assalamualaikum pembaca blog kesayangan... =) Hihihihihi..
Hamboi. suka sgt kan...dpt balik Malaysia..mesti lah. Rindu sgt kat Malaysia.. Duduk negara orang memang la seronok kan. Tp hati tetap kat Malaysia tercinta. Aiceh... Hahaha... Alhadulillah.. Dah sebulan aku jejak kaki kat Malaysia ni.. Baru skarang nak wat entry kan.. Panjang cerita nya sebulan tu.. Bila jejak je kaki kat KLIA pagi tu, agak sedih sbb kat tempat arrival tu penuh orang menyambut orang pulang.. Tp aku takda pun yang jemput... Huhuhu.. Aku yang pilih nak surprise kan family =) ..
Mmg berjaya lah buat mereka semua mlompat gembira tgk aku balik. =) Hihihi
Masa tiba di Airport jam 7 pagi tu, Aku berjalan2 keliling KLIA... aku g Area Arrival and Departure je.. Sbb aku g area Departure tu adalah untuk mencari KFC. hhahah... aku tringin snack plate. Tp Masa tu pagi.. So takde lah snack plate. aku makan chicken porridge je.. Hihi..Aku balik dengan my BFNFH.. ( ha..pe maksud dia tu hahhahah)..

Okay balik Rumah tu aku tgk2 ade surat jemputan dr pihak kolej untuk session share experience dgn student baru.. =) 4July2012.. Lama aku xbckp n tau je lah darah gmuruh aku yg sgt2 takot bckp dpn org ramai..adoi.. kelam kbut..but aku manage utk project aku punye confidence after 10 minutes kot kat atas tu..huhu.. Tuhan sahaja lah tau panas sampai menitik peluh berucap masa tu.. Masa tu ade lak sesi soal jawab. Huhu.. sbnarnya aku suka lg mcm tu..dr brucap je..xtau nak ckp apa. n gelabah klo formal.. bila ade feedback bru la rilex sikit leh mcm sembang je.. Hihi.. Nyways... Congratz to my junior yang baru masuk KPM this year.. Hope you guys berjaya lebih dr apa yang saya dapat =) keep praying..
Oklah ckup utk this entry.. Nati saya update lg crite baru =). Thanks for reading.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...