TQ follow saya =)

Friday, October 17, 2008

kempunan melawat gunung tangkupan perahu

Akhir tahun 2007 ritu, aku pergi melawat bandung Indonesia. Aku pergi dengan ayah mak and kawan2 ayah yang nak pergi sane main golf. Kami naik AirAsia. Sampai sane kami mendarat di bandara bandung iaitu lapangan terbang bandung. Tapi lapangan terbang diorang kecik je. ia adlah lapangan terbang tentera. Cuaca di bandung tak berapa panas. Aku selesa dengan cuaca disana. Kami dibawa oleh pemandu pelancong ke hotel selepas siap makan. Makan yang dihidang makanan minang. macam makanan negeri sembilan la. lepas tu kami dibawa melawat2 dan shoping.

Ceritanya pasal gunung tangkupan perahu ni.. kami sepatutnya pergi ke tempat ni.. sbb ia termasuk dalam jadual lawatan kami. Disebabkan makcik2 dalam rombongan tu sume nak shoping, jadi kami tak jadi pergi. Aku bengang gile. Aku teringin nak tgk tanah tempat bekas gunung berapi. Kat malaysia bkn ada pun. Tah ape kene makcik2 ni. Masa shoping dah di beri...ari2 sblmnya dah shoping jgk. Sampaikan hari lawatan tu diorg nak shoping sapai 8 jam. Gile.. aku naik pening. nak bersuara kang kate kuang ajor lak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...