TQ follow saya =)

Friday, January 27, 2012

Bila rindu, lihat langit....

Salam, hi! friend =)
Selepas beberapa minggu stress dgn assignment dan exam, minggu ni aku sedikit rilex. sebenarnya ada lagi 2 assignment yang perlu dibuat. Tp aku masih menunggu si mood tu datang. Hari ni 26 January. Okay, aku ada 8 ari lagi utk siapkan. =) hope sempat.

Okay. 2 hari lepas aku just menghabiskan masa tgk movie and stay kat student village je, but rini I have something important to settle, unfortunately it can't be settled. Why? because the stupid Barclays bank. I need my statement account with detail for bg kat MARA. Bila pegi sana dorg kate sbb type of account yang aku bukak tu takde package service utk print sume detail2 tu n dorg xmo print kan. stupid bank. geram. Bukan aku mitak detail org lain. aku mitak detail aku je. So skrg ni aku kne pandai2 lah cri solution sendiri utk bg detail sume tu kat MARA.

Huh, astaghfirillah hal'azim.... marah betul aku. okay2. dah malas cerita tentang bank yang menyakitkan hati. Lari topic dah ni...hihihi...

Ok sambung. lepas aku keluar dari bank, aku nak lepaskan tension dikepala, aku pun pegi masuk sume kedai2 yang ada di Wrexham. huhu.. but mostly kedai secondhand. Okay. Next entry nati aku cerita pasal kedai2 ni Okay. sebab unique and berbeza dgn di Malaysia. If want to practice in Malaysia, it would be nice. =)

Selepas aku dapat mengisi perut dengan cheese and onion pastry+ peri-peri burger+ cappuccino... kami pun melangkah balik. Cuaca sangat sejuk even takde snow. Air hujan renyai2 tu sjuk macam ais. hidung dah keras dah. Dalam perjalanan pulang, kami terlihat bulan sabit yang sangat cantek dgn langin yang terang, takda awan. Kami pun keluarkan camera dan snap pictures. Subhanallah, cantek sungguh bulan =) ... Aku teringat, kalau dulu waktu berjauhan dengan yang tersayang, even jauh still lihat langit yang sama... Tp tu still kat Malaysia, tp bila jauh beribu2 batu nautika ni, langit yang seindah ni, aku terasa sangat2 merindui Malaysia. Betapa jauh nya tanah air tercinta. Alhamdulillah aku disini lagi 5 bulan =) Doakan aku kwn2 moga aku dpt lulus dengan cemerlang dan terima kasih atas sokongan semua =) Ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa dan tersinggu perasaan. =) Salam. Happy Peace.

1 comment:

  1. allahuakbar, baru 4 bulan dah rindu nk balik..he he

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...