TQ follow saya =)

Sunday, December 11, 2011

Failure is part of success

Hye. Salam.

Why you must Fail to succeed?
Aku sgt ske ayat ni sbb aku pun org dr golongan ni. Fail before succeed. Bile seseorang dah merasa jatuh baru akan mnggelabah untuk usaha capai kejayaan.
Bagi siapa yang sudah biasa berjaya dia akan terbuai pencapaian dia. Aku pun pernah rase mcm tu. tak dinafikan.
Tiap kali aku jatuh, aku sgt2 bersyukur sbb Allah ingatkan aku supaya berusaha lebih lagi untuk berjaya.
So, kalau kita dah jatuh skali tak bermakna kita akan jatuh selama nya. Jgn salahkan diri terlalu lama, terima kenyataan yang kita buat salah dah usaha untuk perbaiki. Good Luck Guys! and Good Luck to me too! I'm struggling now for my study.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...