TQ follow saya =)

Friday, September 5, 2008

Ramadhan tanpa nenek kesayangan

Hai sume... 26 Ogos 2008 aku dah kehilangan nenek aku.Hm..sedey...masa baru tahu nenek aku dah meninggal aku rase mcm tak percaya je.Mse tgk dia terbaring kat atas katil n orang ramai datang ziarah. Napak cam dia tido biase je. Nenek aku dah saket lama. Aku kesian dengan nenek aku. beberapa tahun dia saket. terlantar. tak boleh jalan. Bila tiba Ramadhan ni aku terasa sangat ketiadaan nenek aku... Teringat masa dulu2.Nanti raya lagi terasa.Kalau dulu bile dah nak raye.. nenek aku masak lemang.Bakar lemang dari pg sampai ptg. Sebuk nye nenek aku dlu.. Dia rajin n ligat wat keje. Aku sedey lagi bile tgk atok aku asek kenangkan nenek aku. Kadang2 dia nangis. Atok aku dah 88 nenek aku 77... Semoga roh nenek aku berada dikalangan orang-orang yang beriman....al-Fatihah.....

2 comments:

  1. setiap ciptaanNya akan kembali kepadaNya.

    ReplyDelete
  2. sedey jgak....sob3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...