TQ follow saya =)

Tuesday, July 12, 2011

Anak tu kan anugerah dari Allah...


Hai hai =) sila lihat gambar diatas. ade mcm sama tak muka kami??? cube teka ni anak ke adik?? huhuhu... Ramai yang ckp ni anak aku... yang pasti I love this girl a lot.. n really miss her right now.. Nama dia Ainna Syafiqah bt Ahmad Faizul.. n nama aku Ainna Mardhiah bt Ahmad Faizul.. eh... kami satu ayah? ye la..dia adik aku bukan anak aku... huhuhu.. Knape kalo aku ade anak?? jeles? anak tu kan anugerah Allah...
Manusia ni tau la kan..tambah org melayu kita ni.. suke judge people. ske pk negative about people. takpelah...aku dah maafkan org tersebut.. cume sedih bila diperkatakan begitu...
Hihih...anyway, entry ni bukan la nak citer pasal org tu.. sbnarnya nak bercerita ttg bahagianya di anugerahkan anak dari Allah s.w.t... Jap lg aku nak dpt 2 anak saudara lg..skarang ade sorg anak kakak aku.. n nati dpt lg 2 dr kakak aku yang ke2 n kakak ipa aku... =) moga mereka selamat melahirkan baby mereka bulan 10 thn ni n bulan 2 thn dpn.. =) aku suke sgt baby =) ...
N tahniah buat sahabat ku Nor Jamilah yang dah selamat melahirkan baby dia, Muhamad Danish Haikal... =)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...