TQ follow saya =)

Sunday, July 31, 2011

Mana kulit remaja ku dahulu????

Hye! Salam.
wow. tgk aku punya title entry. mcm dah tua sgt je kan...huhuhu
nyway aku sgt2 mahukan kulit remaja aku dulu2... huhuhu...
disebabkan gatal guna product mcm2, nak try la konon.. mula2 dulu aku pakai cuci muka T3 anti bacterial. sbb aku ni jenis muka berminyak n ade jerawat. krim lak krim safi yang tutup ijau... tu je aku pakai dulu..tp dulu aku rajin.. makin lame aku makin malas. tambah bile dah sambung study diploma aku. aku malas nak membedek2 muke ni...kdg2 pkai krim pun malas. tp tu la masalah first jadi kat muka aku ni.. then, jaga kdg2 je..ikot mood. salah aku jugak kan..

pastu biasa la bila dah sambung blaja ni dgn kwn2 sikit2 pose tangkap gamba. tgk balik gamba aku tu muke berminyak la plak. mula lah find others product. ntah macam2 aku pakai. aku pakai garnier la, neutrogena la, oxy la, nano white la... entry sblm ni ade aku buat tentang nano white.. yup. tak dinafikan mmg baik product ni.. tp aku ni jenis tak sbr n malas jaga muka n makan. pastu tukar lagi. argggh.... lama2 aku pun fedup dah nak pk sgt.. tgk muka bnyk bintik merah. jerawat mula naik balik. =(

Lagi satu, dulu muka tengah elok, gatal g wat facial treatment.. pastu tak jaga.. slh sendiri la kan..huhuhu... aku harap blom terlambat lagi nak menjaga kembali muka aku ni.. aku nak try product ni sbb tgk kat forum2 bnyk feedback positive ttg product ni... mmg dulu aku pnah pakai n ok.. =) hari ni baru pakai. harap dpt tgk positive effect dia..



Ihsan dr google.

Aku pakai pencuci muka safi gamat skarang ni...dia ade anti jerawat. and aku nak hilangkan jerawat aku ni dulu... muga dptlah kulit remaja ku dahulu kembali... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...