TQ follow saya =)

Monday, August 15, 2011

BFF since darjah 1 =)


Salam all,

Hye...

Firstly i want to change the way i state myself as "aku" before to be "saya". WHY? It is proper way cause have older n younger friends read my belog. hhuhu.. ada ka?? whateva la..

N sorry sgt kalo skali sekala terguna jugak "aku" =)

Entry kali ni saya nak wat entry "tentang mereka" ....

N saya pilih this girl to be story about...
Dia kawan baik saya bila saya darjah 1 di sekolah kebangsaan pasir gajah di perak. Nama dia Amira..
Dan saya pindah dari sekolah tu bila saya masuk darjah 4. saya pindah ke sekolah kebangsaan Seri Iskandar sbb saya dah berpindah rumah dekat seri iskandar. Dan lepas tu kami pun lost contact. Saya tak pernah jumpa dia lagi lepas tu. Sejak FB (Facebook) hot dengan reunite people, saya pun search her name tapi sayang. saya tak ingat nama penuh dia.. dan ramai org nama Amira.. saya tak jumpa dia..
Tp dengan kuasa Allah.. we meet again. =) Alhamdulillah... kami berjumpa di kenduri kahwin kakak n abg saya di rumah saya di kuala kangsar.. tak sangka sungguh dpt jumpa dia balik kat kenduri tu.. rupa2nya ummi saya still contact lg dgn mak dia =) .. Kenapa lah saya tak tanya kat ummi yep slame ni ...
Apa yang menarik sgt tentang kami ni sbb sgt2 berjodoh saya rasa..
Masa kami darjah 1 kami ada suai kenal. Biasa la kan... Masa tu, tak berapa ingat, buat biodata kot.. Saya first time duk kat sebelah dia masa dalam kelas dan kami menjadi kawan baik =) Bila kami kenal2 n kebetulan birthday kami sama iaitu 16 January 1989.. aku sangat excited =) huhu... dan tempat lahir kami juga sama kat hospital changkat melintang... woo.. dah 2 benda kebetulan sama ni.. bila saya cita kat ummi. umi pun bgtau yang umi n mak mira katil sebelah2 masa bersalin kan kami =) cuma mira lahir dulu dan saya lahir malam... waw.. since ritu, saya rasa sgt best kebetulan ni.. kuat jodoh kami.. boleh berjumpa pulak masa kami darjah satu lepas last jumpa masa baru2 lahir =)

Ni la Mira.. BFF masa saya darjah 1. Eh bukan.. Tak over kalau saya kata BFF masa saya lahir lg =) kan2... Ha... korg ada?? hhahahha...
(Ps: Mira..ainna amik pic mira yang ni utk post entry kali ni.. sbb ainna rasa pic ni comel sgt =) )

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...