TQ follow saya =)

Tuesday, August 16, 2011

first day with MARA


Mr Google.. saya pinjam pic ni ye =)


Hye all. Salam.
Hari ni saya dah sampai kat pejabat diatas. =) MARA. agency yang sgt2 saya berterima kasih kerana dah memberi banyak peluang kepada saya belajar di Kolej Profesional MARA Seri Iskandar dgn bantuan kewangan penuh. So, bersyukur lah kalau anda juga diberi peluang yang sama. N jangan sia-sia kan peluang ni. Peluang dah ada. Kita sendiri yang menentukan masa depan kita. Jangan selalu kata Gov kejam dgn mcm2 perkara. Kita muhasabah diri, kita yang kejam kpd diri kita sendiri kalau kita sia-siakan peluang yang dah diberi kepada anda. =)

Jumaat lalu, saya dapat panggilan dari Bahagian Pengajian Tinggi MARA minta kami datang ke Pejabat MARA Jalan Raja Laut untuk urusan dokumentasi n taklimat sedikit dari bahagian pengajuran.

Di sana saya berjumpa Fatin Adila dari KPM Seri Iskandar juga =) kami sama2 dpt tempat yang sama di Glyndwr University, Wales. Ada lagi 5 yang lain dari KPM Beranang dan juga KPM Indera Mahkota. Taklimat bermula jam 3 petang dan berakhir 4.15 petang. Esok kami jumpa lagi di Pejabat MARA untuk berjumpa agent Glyndwr iaitu Stephanie. Saya akan update lg nanti. sekarang penat la..nak rehat.. =)


2 comments:

  1. kakak, cmne kakak dpt sponsor mara ke uk? pointer 4.0 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3.5 above for we HND masa akak tu.. mostly course Diploma Business higher dr tu.. It depends pd MARA la.. kalo that year mostly students achieve near to 4.0 means big competition la...pape pun dik, nothing impossible... All the best =)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...