TQ follow saya =)

Tuesday, August 2, 2011

Keratapi Tanah Melayu (KTMB)

Hi! Hari ni puasa yang ke 2... Selamat berpuasa=) hihihi.. kenapa lak aku tempek gambar train ni lak? Sbb aku sgt excited nak naik benda ni. OK! over. tp memang aku tak pnah naik KTMB. LRT kat KL n train kat lam airport penah la.. tp tak sama dgn KTMB... teringin sgt nak naik.. maybe ade yang dah selalu sgt naik n sampai nak mutah sbb jemu. Tp aku rase bestnye org tu dpt naik train.. =)

Pagi td aku teman sepupu gi station KTMB kat Batu Gajah, dia nak beli tiket balik raya.. tu la rasanya first time aku g station keretapi.. huhuhu.. aku rase nak beli je tiket td.. huhu.. takpe. after raye ni aku mesti kena naik train jgk. tak kisah la g mane2 pun.. Tadi pegi takde bwk camera. So, aku mintak kat Mr Google pinjam 2 gambar ni.. =)



Gambar Ihsan dari Google.
Sbb aku tadi gi tak bawak camera.
=)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...